czwartek, 7 stycznia 2016

Księga gości

Przy pomocy papieru i kilku wykrojników można wyczarować piękne rzeczy. Oglądając niektóre albumy scraperek sama nabieram ochoty na ich wykonanie.
Ale to innym razem. Dzisiaj prezentuję Księgę gości wykonaną na prezent dla Marleny i Marcina.

Całość wykonana została w kolorystyce kremowo-biało-fioletowej, jako że Para Młoda takie właśnie kolory wybrała sobie na dekorację sali.



Księga składa się z 22 kart tekturowych i 20 kart papieru o wymiarach 30cm x 30 cm.
Wszystkie karty papierowe zostały ozdobione dziurkaczem brzegowym.


Natomiast wszystkie karty tekturowe zostały ozdobione ramkami, do których można włożyć zdjęcia lub wpisać życzenia.





Dodatkowym, żartobliwym akcentem jest strona z kopertami, do której goście mogli wkładać karteczni z dobrymi radami dla Pary Młodej.



Okładkę tylną ozdobiłam Parą Młodą (którą sama wycięłam, z kilkoma poprawkami na wzór projektu Craftfun), welon stworzyłam z serduszek, w różnych kształtach i rozmiarach.








4 komentarze:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem. Musiałaś się nieźle przy niej napracować. Wielki szacunek za welon z serduszek-pewnie sporo czasu zajęło Ci jego zrobienie- ja bym nie miała tyle cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo mi sie podoba, większość ksiąg z życzeniami od gości ma tylko ozdobioną okładkę. Dobry pomysł z tymi ramkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się bardzo podoba ta księga i te wszystkie ozdobniki sądzę,że masz wielki talent i oczywiście duuuuuuuuuuuuuuuuuużo cierpliwości by tworzyć takie cudeńka.
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewniam, że na żywo wygląda obłędnie :) a jako prezent sprawdził się genialnie, przemiło ogląda się po czasie w takim pięknym albumie zdjęcia i wpisy gości

    chapeau bas za wykonanie :)

    Marlena

    OdpowiedzUsuń