piątek, 15 stycznia 2016

Księga gości II

Stworzenie tej księgi gości sprawiło mi dużo radości. Nie często mam okazję pracować z kolorem granatowym, a bardzo go lubię i żałuję, że nie stanowi częściej bazy dla moich projektów.
Tym razem księga powstała jako część prezentu na ślub mojej siostry.

Cała księga utrzymana jest w tonacji granatowo-srebrno-białej.



Również w niej wykorzystałam pomysł na koperty z radami dla Pary Młodej (do księgi dołączyłam puste karteczki w odpowiednim rozmiarze - muszę powiedzieć, że nie trzeba było zachęcać gości do ich wypełniania).


Niektóre ramki opatrzyłam w nagłówki lub podpisy.

Goście wpisywali życzenia zarówno do ramek, jak i obok nich. A dzieciaki dołączyły do życzeń rysunki :) 


Tylną okładkę ozdobiłam parą młodą (również zmodyfikowana wersja projektu Craftfun).
 






2 komentarze:

  1. Obserwuję bloga i te przez Ciebie wykonane przedmioty,księga z fioletowymi dodatkami śliczna,lecz ta z granatowymi ozdobnikami jeszcze ładniejsza.
    Należą się słowa uznania nie ma co:)

    OdpowiedzUsuń