piątek, 18 grudnia 2015

Za tydzień święta, czas wysłać kartki...

Witajcie, od jakiegoś czasu chciałam rozpocząć przygodę z blogowaniem i pomyślałam, że świąteczny okres może być świetnym pretekstem do podzielenia się swoją pasją. Jedni lubią jeździć na rowerze, inni potrafią godzinami grać w gry (każdego typu), jeszcze inni interesują się modą. Dla mnie najlepszym sposobem na relaks jest praca z papierem nad różnymi projektami kartek okolicznościowych, albumów itp. Niestety nie posiadam profesjonalnych narzędzi, dlatego nie wszystko wygląda tak jak bym chciała, ale systematycznie staram się ulepszać swój "warsztat". Zapraszam do zapoznania się z moimi pracami.
Jak co roku przygotowałam kilka kartek świątecznych dla rodziny i przyjaciół.

Do ich wykonania użyłam papieru wizytówkowego, wykrojników do papieru, dziurkaczy, tuszu Heyda w kolorze złotym i folderów do wytłaczania.



























Wnętrze kartki


Jak widać wiele motywów się powtarza, a jednak każda kartka jest inna. Najbardziej lubię właśnie etap wymyślania kompozycji kartki, sprawdzania, dopasowywania... Za pomocą jednego wykrojnika można wykonać wiele różnych kartek.


2 komentarze:

  1. Super, że zdecydowałaś się założyć bloga. Bardzo fajnie wygląda "postarzenie" za pomocą tuszy. Widzę, że w tym roku króluje reniferowy wykrojnik:) Czekam na kolejne prace i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz. Polecam wypróbować postarzanie tuszem - to łatwy sposób na zmianę białej kartki w coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń