czwartek, 31 grudnia 2015

Mini albumik na zdjęcia

Ostatnio wywoływałam mnóstwo zdjęć, które zebrałam w ciągu tego roku. Część trafiła do albumów moich i moich znajomych, reszta z braku miejsca czeka na zakup nowych albumów. Zauważyłam, że w sprzedaży pojawiły się mini albumiki, które można wypełnić zdjęciami najbliższych i mieć je zawsze pod ręką np. nosząc w torebce. Dlatego postanowiłam wykonać własny albumik, który ostatecznie powędrował do mojej bratanicy w prezencie gwiazdkowym.


Jest to bardzo prosty albumik wykonany z papieru z kolekcji Bellissima Papermanii.


                                         Okładka to właśnie pierwszy arkusz z tego zestawu.



Natomiast wnętrze wykonane zostało z fioletowego papieru w kropeczki, również z tego zestawu.


Do całości dodałam wstążkę oraz napis "for you".



W wersji ostatecznej na okładce znalazła się jeszcze koronka i kilka kwiatków (niestety nie mam zdjęcia).




2 komentarze:

  1. Świetny album. Jak będziesz kiedyś u bratanicy to może zrobisz dodatkowe zdjęcia okładki i wnętrza z wklejonymi zdjęciami. Jakiej wielkości jest ten albumik?

    OdpowiedzUsuń